Ny användarvänlig karta på hemsidan

Den 21 juni släpptes en ny användarvänlig och kundanpassad kartfunktion på vår hemsida. Nu kan våra kunder söka parkeringsplats både lättare och snabbare. Genom att kartan är integrerad med vårt uthyrningssystem får kunderna samtidigt information om priser och lediga platser.

Den nya kartan har många nya funktioner. Kunderna kan t ex söka parkeringsplats via adress eller "känd plats". När alternativen kommer upp ser kunderna direkt om det finns lediga p-platser för uthyrning och kan även lämna en intresseanmälan eller ställa sig i kö.

Specificera dina sökningar

Kunderna har även möjlighet att specificera sin sökning genom att ange t ex maxpris eller fordonstyp. Är man bara intresserad av nattparkering söker man via abonnemangstyp. I kartan framgår det också om det är ett p-hus eller en markparkering, om parkeringsytan är bemannad, har kameraövervakning. I vissa av våra anläggningar har vi PLUS-tjänster till våra kunder. I p-husen Anna och UMAS får man t ex låna cykel gratis när bilen står parkerad. Information om plustjänsterna finns i kartfunktionen.