Förvaltare till teknikavdelningen sökes

Är du en positiv problemlösare, som gillar att ha många bollar i luften och har en hög social förmåga? Då kan det vara Dig vi söker!

Parkering Malmö söker en förvaltare till Teknikavdelningen. Som medarbetare på Teknikavdelningen ingår du i en grupp om 11 personer. Teknikavdelningen sköter förvaltning av byggnader och mark, både i egen regi och åt externa fastighetsägare i Malmö kommun. Teknikavdelningen genomför och leder olika projekt. Vi sköter markanläggningar och ansvarar för tekniska installationer såsom betalsystem, passersystem samt kameror. Även fastighetsskötsel, trafikskyltning och renhållning ansvarar Teknikavdelningen för.

Arbetsuppgifter Förvaltare

• Förvaltning
  • Projektledning i byggnader och mark
  • Drift – och underhållsplaner
  • Trafikskyltning
  • Ekonomiska redovisningar och budgetuppföljning
  • Skötsel - och driftsfrågor gentemot externa fastighetsägare
  • Kundsamtal
  • Kontaktperson gentemot entreprenörer och leverantörer
  • Ansvar för fastighetsskötsel och renhållning

Kvalifikationer:
Vi vill att du har en högskoleutbildning eller liknande inom området för fastighet alternativt byggnation. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen är det meriterande. Körkort är ett krav.

Som person är du självgående och trygg i din profession. Du trivs i en föränderlig miljö med många frågeställningar. Du är flexibel och har en förmåga att prioritera. Du kan skapa goda relationer och arbeta kundorienterat. Du har en god förmåga att arbeta såväl självständigt som i team. Du delar gärna med dig av din kompetens och tar stöd av kollegor. Du har lätt för att samarbeta med andra oavsett kön, etnicitet, religion eller sexuell läggning.

Vi arbetar aktivt med mångfald och ser nyttan med en blandad persongrupp och värdesätter den kunskap och erfarenhet det medför. Vår gemensamma värdegrund – kompetent, öppen och positiv – är kärnan för hur vi uppträder och bemöter såväl varandra som allmänheten.

I denna rekrytering samarbetar Parkering Malmö med Proffice Sverige AB.

Välkommen med Din ansökan!

Uppdragsgivare: Parkering Malmö
Ort: Malmö
Omfattning: Heltid.
Sista ansökningsdag: 8/8

Urval och intervjuer kommer tidigast ske v.32.

För information: Vill du veta mer är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Jeanette Mellborg. jeanette.mellborg@proffice.se tel. 0730-76 09 55.

Län till annons hos Proffice, klicka här.