Parkering Malmö söker förvaltare

Parkering Malmö söker en förvaltare till Teknikavdelningen

Som medarbetare på Teknikavdelningen ingår du i en grupp om 13 personer. Teknikavdelningen sköter förvaltning av byggnader och mark, både i egen regi och åt externa fastighetsägare i Malmö. Teknikavdelningen genomför och leder olika projekt i byggnader, sköter markanläggningar och ansvarar för tekniska installationer såsom betalsystem, passersystem och kameror. Även fastighetsskötsel, trafikskyltning och renhållning ansvarar Teknikavdelningen för. Som förvaltare har du även ett visst ekonomiskt ansvar.

Är du en person som gillar att ha många bollar i luften och en positiv problemlösare med god social förmåga? Då kan det vara dig vi söker!

Som person är du självgående och trygg i din profession. Du trivs i en föränderlig miljö med många frågeställningar. Du är flexibel och har en förmåga att prioritera. Du kan skapa goda relationer och arbeta kundorienterat. Du har en god förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du kan samarbeta, dela med dig och tar stöd av kollegor.

Vi vill att du har en högskoleutbildning eller liknande inom området för fastighet eller byggnation. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen är det en stor merit. Körkort är ett krav.

Parkering Malmö är ett helägt kommunalt bolag och vill spegla samhället i stort. Vi strävar därför efter att anställa människor med olika bakgrund och värdersätter den kunskap och erfarenhet det medför. Våra värdeord är; Kompetent, Öppen, Positiv.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med anställningsstart så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande. Din ansökan med CV och personligt brev mailar du in till forvaltare@pmalmo.se senast den 13 december 2015.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Angelica Persson, teknikchef 0705-90 30 12.

Parkering Malmö skapar plats! Vi är ett expansivt kommunalt bolag som bygger, förvaltar, hyr ut och övervakar parkeringsplatser i Malmö. Idag är vi cirka 125 medarbetare, vi äger åtta parkeringshus och ansvarar för 35 000 p-platser.
Vi erbjuder helhetslösningar för parkering i egna anläggningar och på uppdrag av externa fastighetsägare. I enlighet med Malmö Stads utveckling ska vi tillgodose stadens parkeringsbehov och göra gaturummet trafiksäkert, framkomligt och tillgänglighet. Vi finns till för dig och alla andra som behöver plats. Besök gärna www.pmalmo.se