Gå till innehåll
Kundservice stängt för besök och telefon på eftermiddagen 16/5 På grund av utbildning har vår Kundservice stängt för telefon och besök mellan 13-15 på torsdag (16/5). Vi har öppet som vanligt på förmiddagen. Se "Läs mer för öppettider"! Tack för ditt tålamod och förståelse! Vänliga hälsningar, Parkering Malmö.
Information till våra abonnemangskunder Påminnelsefakturor kommer inom kort att skickas ut av Svea Inkasso AB, som från och med april månad nu utför denna hantering på uppdrag av Parkering Malmö. För mer information, klicka på Läs mer.

Sveriges största P-hus i trä tar form i Sege Park

28 maj 2021. Bygget av Sveriges största parkeringshus i trä pågår just nu för fullt i Sege Park. Markarbetet som pågått sedan december är klart och nästa fas i bygget har startat. Trästommen har anlänt och byggdelarna har börjat monteras ihop. ”Detta är unikt projekt, som redan rönt mycket uppmärksamhet både nationellt och internationellt,” berättar Peter Plaschke, byggprojektledare från Parkering Malmö.