Här kan du kontakta oss
Frågor och svar
Vi har samlat och kategoriserat vanliga frågor i chatten, vilket gör det enkelt för dig att hitta svar på din fråga. Dessutom kan du använda en sökfunktion för att snabbt få fram svar med hjälp av fritextsökning.
Kundservice
För att vi ska kunna ge dig snabb service är det bra om du har ditt kundnummer eller personnummer/organisationsnummer till hands − ange dessa uppgifter när du kontaktar oss. Använd gärna formuläret nedan.
Kontakta oss
Chatta med oss
Du kan enkelt och snabbt få svar från oss genom att använda vår chatt-funktion som du hittar nere i höger hörn här på hemsidan. Under de tider som chatten är bemannad får du omedelbart svar och kan ha dialog med vår kunniga personal på Kundservice.
Öppettider från 1 september
Måndag, onsdag, fredag:
Telefon: 08:15-11:30
Besök: 13:00-16:00
Chatt: 13:00-16:00
Tisdag, torsdag:
Telefon: stängd
Besök: stängt
Chatt: 08:15-11:00 samt 13:00-16:00
Besöksadress:
Hyllie Boulevard 40.
Telefon:
040-605 69 80
Felanmälan
Vill du göra en felanmälan gällande våra p-hus eller någon parkeringsyta som vi förvaltar?
Använd kontaktformuläret som ligger högst upp. Vid akuta problem ring Securitas på
040-605 69 44.
Övriga ärenden
Anläggning och förvaltning
Har du som fastighetsägare frågor gällande avtal och förvaltning? Mejla till forvaltning@pmalmo.se
Fakturauppgifter
Organisationsnummer: 556191-3095
I undantagsfall kan leverantör skicka en pdf-faktura till 5561913095@pdf.inexchange.se