Nu lanserar vi en chatt-funktion på vår hemsida!
Med vår nya chatt-funktion och ”Frågor och svar” är vi glada att kunna erbjuda våra kunder ännu snabbare service.
Under de tider som chatt-funktionen är bemannad får våra kunder omedelbart svar och kan ha dialog med vår kunniga personal på Kundservice. Övrig tid går det bra att skicka meddelanden via funktionen ”Kontakta oss”, där man också kan ange om det gäller fakturafrågor, reklamation eller om man vill göra en felanmälan.
Under ”Felanmälan” kan kunderna anmäla om t ex bommar, betalsystem eller laddboxar inte fungerar. Då hamnar detta direkt i vår ärendehantering och åtgärdas så fort som möjligt av våra duktiga tekniker.
Vi har också samlat och kategoriserat de frågor som förekommer ofta, så att kunderna själv enkelt och lätt kan finna svar på sin fråga. En sökfunktion gör det också möjligt att med hjälp av fritext snabbt få fram svaret man söker.
Så välkommen att chatta med oss! Ett snabbt och enkelt sätt att få svar på dina frågor!
Mer information
Digital parkering är ett av Parkering Malmös fokusområden. Vi utveckar successivt nya lösningar för att förbättra kundupplevelsen och vår service. Här kan du läsa mer om:
Vårt fokusområde "Digital parkering">>
Den nya kartfunktion med bokning>>
Den digitala kundportalen>>
Digitala biljettlösa parkeringsautomater>>