Digitala nycklar ska ge en förbättrad kundupplevelse
På Parkering Malmö arbetar vi aktivt med att tillhandahålla en enkel och smidig parkering för våra kunder. Vi har under många år gjort en omställning för att kunna erbjuda digitala parkeringslösningar som förbättrar kundupplevelsen. Nu fortsätter vi vår digitaliseringsresa genom att testa olika digitala passersystem.
Enkelt och smidigt för kunderna
Ett digitalt passersystem har en blåtandsfunktion där den digitala nyckeln hanteras via en app i mobiltelefonen. Istället för att behöva vänta på postgången eller ta sig till Parkering Malmös kontor för att hämta en tagg, nyckel eller ett passerkort skickas den digitala nyckeln enkelt till kunden via sms eller mejl.
Portar och dörrar hanteras sedan smidigt med telefonen. Med ett klick på mobilen kommer man in och ut ur parkeringsanläggningen. En digital nyckel i telefonen är inte bara enklare att använda, utan det är också mindre risk att den tappas bort eller försvinner.
Framtiden är digital
Efter testperioden i P-huset Annestad kommer en enkät skickas till kunderna för att ta reda på hur kunderna upplever det digitala passersystemet. Enkätresultatet kommer sedan ligga till grund för den framtida lösningen. Ett är säkert – framtiden är digital!